IT asistence

Vítejte na vstupní stránce Allianz Assistance IT asistence. V případě, že máte potíže s Vaším počítačem a přejete si využít IT asistenci, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle 283 002 870. Domluvíme s Vámi zásah servisního technika, který vykoná diagnostiku a následně opravu Vašeho počítače vzdáleným přístupem, v rozsahu dle dojednaných pojistných podmínek bez toho, abyste museli počítač odpojit a odnést jej do servisu.

Upozornění: prosím, mějte k dispozici číslo Vaší pojistné smlouvy


 
 

Nejčastější otázky

  • O. Co je to servis na dálku?

    +

    Servis na dálku, také nazývaný servis online, je téměř totožný jako jakýkoliv běžný servis počítače. Zásadní výhoda je v tom, že s počítačem nemusíte vůbec nikam chodit, ale technik se připojí prostřednictvím internetu k vám a počítač opraví stejně dobře, jako by u něj fyzicky seděl. Nespornou výhodou je rychlost takového zásahu a hlavně jeho přehlednost. Vždy totiž vidíte, co se s vaším počítačem děje.

    Každé spojení s technikem online je unikátní a vždy ho musíte navázat vy. Ze strany technika není možné připojení k vašemu počítači bez toho, aniž byste si ho vyžádali.

    Tato technologie je tedy bezpečná a navíc je celé spojení šifrováno.

  • O. Kolik to stojí?

    +

    Všechny náklady spojené s diagnostikou a řešením Vašeho problému uhradí pojišťovna do limitu 4 000 Kč na jednu pojistnou událost.

  • O. V jakých případech se na IT Asistenci mohu spolehnout?

    +
    • při výrazném zpomalení činnosti výrobku (např. otevření souboru či programu trvá déle než obvykle);
    • při výskytu chybové hlášky;
    • v případě zapomenutého hesla (např. poštovní klient - @seznam, @centrum, @gmail atd.) – netýká se hesel do operačního systému (např. Windows);
    • při zavirování softwaru výrobku;
    • při nahodilém nebo neúmyslném smazání dat;
    • pokud potřebujete telefonicky konzultovat konkrétní problém s výrobkem nebo doporučit vhodný servis k opravě výrobku.

    Máte možnost obrátit se na servisního technika 2 krát v pojistném roce.

  • O. Co pojištění IT Asistence vlastně obsahuje?

    +

    a) Zásah vzdáleným přístupem zahrnuje zejména následující úkony provedené poskytovatelem (dostupnost 24/7):

    • testování systému pro zjištění závad či případných konfliktů hardwaru a softwaru;
    • odstranění nežádoucí / chybové aplikace či software;
    • instalace ovladačů / bezpečnostních aktualizací OS;
    • odstranění virů, instalace bezplatného nebo klientem zakoupeného antivirového programu;
    • pomoc s připojením externích zařízení k počítači;
    • obnova dat – pouze v případě, že smazaná data nebyla přepsána nebo již neproběhl pokus o obnovu svépomocí.

    Vzdálenou asistenci pro osobní počítač vám můžeme poskytnout v případě, že disponujete funkčním připojením k internetu.

    b) Telefonickou konzultaci s poskytovatelem (dostupnost 24/7) - pokud potřebujete konzultovat konkrétní problém s výrobkem nebo doporučit vhodný servis k opravě výrobku.