IT asistence
|
|
Vítejte na vstupní stránce Allianz Assistance IT asistence.
V případě, že máte potíže s Vaším počítačem a přejete si využít IT asistenci, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle 283 002 870.
Domluvíme s Vámi zásah servisního technika, který vykoná diagnostiku a následně opravu Vašeho počítače vzdáleným přístupem, v rozsahu dle dojednaných pojistných podmínek bez toho, abyste museli počítač odpojit a odnést jej do servisu.
|
Upozornění: prosím, mějte k dispozici číslo Vaší pojistné smlouvy
|
|
|
|
|
Nejčastější otázky
-
O. Co je to servis na dálku?
+
Servis na dálku, také nazývaný servis online, je téměř totožný jako jakýkoliv běžný servis počítače. Zásadní výhoda je v tom, že s počítačem nemusíte vůbec nikam chodit, ale technik se připojí prostřednictvím internetu k vám a počítač opraví stejně dobře, jako by u něj fyzicky seděl. Nespornou výhodou je rychlost takového zásahu a hlavně jeho přehlednost. Vždy totiž vidíte, co se s vaším počítačem děje.
Každé spojení s technikem online je unikátní a vždy ho musíte navázat vy. Ze strany technika není možné připojení k vašemu počítači bez toho, aniž byste si ho vyžádali.
Tato technologie je tedy bezpečná a navíc je celé spojení šifrováno.
-
O. Kolik to stojí?
+
Všechny náklady spojené s diagnostikou a řešením Vašeho problému uhradí pojišťovna do limitu 4 000 Kč na jednu pojistnou událost.
-
O. V jakých případech se na IT Asistenci mohu spolehnout?
+
- při výrazném zpomalení činnosti výrobku (např. otevření souboru či programu trvá déle než obvykle);
- při výskytu chybové hlášky;
- v případě zapomenutého hesla (např. poštovní klient - @seznam, @centrum, @gmail atd.) – netýká se hesel do operačního systému (např. Windows);
- při zavirování softwaru výrobku;
- při nahodilém nebo neúmyslném smazání dat;
- pokud potřebujete telefonicky konzultovat konkrétní problém s výrobkem nebo doporučit vhodný servis k opravě výrobku.
Máte možnost obrátit se na servisního technika 2 krát v pojistném roce.
-
O. Co pojištění IT Asistence vlastně obsahuje?
+
a) Zásah vzdáleným přístupem zahrnuje zejména následující úkony provedené poskytovatelem (dostupnost 24/7):
- testování systému pro zjištění závad či případných konfliktů hardwaru a softwaru;
- odstranění nežádoucí / chybové aplikace či software;
- instalace ovladačů / bezpečnostních aktualizací OS;
- odstranění virů, instalace bezplatného nebo klientem zakoupeného antivirového programu;
- pomoc s připojením externích zařízení k počítači;
- obnova dat – pouze v případě, že smazaná data nebyla přepsána nebo již neproběhl pokus o obnovu svépomocí.
Vzdálenou asistenci pro osobní počítač vám můžeme poskytnout v případě, že disponujete funkčním připojením k internetu.
b) Telefonickou konzultaci s poskytovatelem (dostupnost 24/7) - pokud potřebujete konzultovat konkrétní problém s výrobkem nebo doporučit vhodný servis k opravě výrobku.
|